نوای دل
نوای دل
از هردری سخنی

 

.:: مشاهده صورت حساب قبض موبایل تان از طریق اینترنت ::.

یکی از کاربردی ترین قابلیت هایی که شرکت ارتباطات سیار برای مشترکین خود در نظر گرفته است امکان مشاهده صورت حساب آخرین دوره قبض موبایل به شکل آنلاین و از طریق اینترنت می باشد . این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ می کند (!) ، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به آدرس دارنده قبض موبایل قابل مشاهده می باشد . یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود می توانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیان تان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید !

 

بدین منظور کافی است به آدرس زیر بروید : http://www.mci.ir/web/guest/247

 

در این صفحه در قسمت " تلفن همراه " شماره تلفن همراه خود را بدون 0 اول یعنی به عنوان مثال به شکل 9121111111 وارد نمایید .

در قسمت " کدپستی " ، کد پستی 10 رقمی خود را که بر روی قبض موبایل پیشین خود نیز درج شده است را وارد کنید .

در قسمت آخر هم کاراکتر های تصویری که مشاهده می کنید را وارد کنید و روی دکمه " تایید " کلیک کنید تا صورتحساب آخرین دوره تلفن همراه خود را مشاهده کنید .

 

.:: دریافت اطلاعات قبض تلفن همراه‌ تان از طریق SMS ::.

یک راه ساده برای مطلع شدن از قبض تلفن همراه ، استفاده از SMS است . با ارسال یک SMS به شماره 30009 می‌ توانید از قبض دوره و کارکرد میان ‌دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری ، بین ‌شهری ، پیام کوتاه و سایر هزینه ‌ها مطلع شوید .

 

برای دریافت قبض پایان‌دوره باید یک رقم شماره دوره صورت‌ حسابگیری را وارد و سپس ستاره ( درج کنید ، حالا دو رقم سال به طور مثال ( 16 ) برای دریافت مبلغ کارکرد میان ‌دوره نیز باید تاریخ پایان ( 6 رقمی ) بعد و تاریخ شروع ( 6 رقمی ) مانند ( 85121051213 ) را به شماره 30009 ارسال کنید . برای دریافت راهنمای سیستم باید H یا h و یا help را به شماره 30009 SMS کنید . دریافت صورتحساب و دریافت خلاصه قبض آخرین دوره نیز به ترتیب با وارد کردن S یا D امکان‌ پذیر است . اطلاعات قبض میان ‌دوره به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورت حسابگیری گفته می‌ ‌شود .






نوشته شدهچهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط داود خودسیانی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




onLoad and onUnload Example